Irodabútorok szállítási idejével kapcsolatos kérdések

Vénusz irodabútorok szállítási ideje

 

Amikor valaki irodabútor vásárláson gondolkodik, a megfelelő irodabútor kiválasztásán túl fontos kérdés, hogy a szükséges irodabútorhoz mennyi idő alatt lehet hozzájutni. Mert általában senki sem szeret hetekig, hónapokig várakozni a rendelésre, ha már döntött a vásárlás mellett.

Épp ezért, mi a rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy a Vénusz és Extend irodabútorok szállítását általában kb. 2-3 hetes átfutási idővel tudjuk vállalni. A beérkező megrendeléseket rövid idő alatt visszaigazoljuk, így már könnyebben tudja tervezni a szállítás idejét. Ahogy látjuk hogy az irodabútorok elkészülnek, minden esetben egyeztetünk Önnel a kiszállítás várható időpontjáról. Hiszen előfordulhat, hogy amikor szeretnénk kiszállítani a kész irodabútorokat, az az időpot Önnek nem alkalmas. Ezért igazodunk idejéhez, és módosítjuk a kiszállítás időpontját, amikor Önnek megfelelő.

Így szállításásal, szereléssel együtt általában célszerű 2-3 hét átfutási idővel számolni. Vagy Önnek még ennél is gyorsabban lenne szüksége Vénusz irodabútorra? Akkor kérjü keresse irodabútor Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy emailben, mert a pillanatnyi kapacitás függvényében akár ennél gyorsabb szállítást is tudunk vállalni.

 

 

Irodabútorok beszerelése

A kiválasztott, megrendelt irodabútorokat természetesen le is szállítjuk Önnek, illetve asztalos kollégáink segítségével a helyszínen összeszereljük, beállítjuk. Így Önnek szinte semmivel sem lesz gondja megrendelés után. A leszállított Vénusz vagy Extend irodabútorokat beállítva, használatra kész állapotban adjuk át Önnek. De hogy semmivel se legyen gondja, ezért az irodabútorok sérülésmentes szállítását biztosító csomagolóanyagokat kollégáink összegyűjtik és elhozzák, hogy Önnek ne kelljen azzal a kukát teleraknia.

 

Egyedi kiegészítő elemek az irodabútorokhoz

Ha az irodabútorok beszerelése, beépítése során kiderül, hogy valamilyen egyedi, kiegészítő elemre még szüksége lenne, mi abban is segítünk. Az összeszerelést végző kollégáinkkal meg tudja beszélni az elképzelését. Ez alapján még akkor felmérjük a helyszínt. Ezután átbeszéljük a lehetséges megoldásokat, kiszámoljuk mennyi anyag és munka lenne szükséges az egyedi bútor elkészítéséhez. Így 2-3 munkanap múlva küldünk Önnek egy egyedi árajánlatot a bútor gyártására szállítására és beépítésére. Ebben az árajánlatban kitérünk minden lényeges elemre, a szállítási időre, a bekerülési költségre is. Ennek az árajánlatnak az összeállítása, elkészítése természetesen Önnek semmibe sem kerül, és semmilyen egyéb kötelezettséggel sem jár.  Az egyedi bútorok elkészítési ideje azonban hosszabb a standard Vénusz vagy Extend irodabútorokénál. Így ha ezen goldolkodik, általában 3 - 5 hetes várható szállítási idővel kell tervezni.

Az egyedi irodabútorok, bútorok gyártásáról bővebben itt olvashat >>

 

Azonnali információkérés irodabútorral kapcsolatban

Ha kérdése merült fel a weboldalainkon található Vénusz irodabútorral, vagy az Extend irodabútorral kapcsolatban, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat a webshop@szeknet.hu email címen, vagy munkanapokon 8.00 - 15.00 óra között hívja a +36 30 836 8795 telefonszámot. De a kapcsolatfélvételhez, üzenetküldéshez használhatja az alábbi űrlapot is. Ügyfélszolgálatunk a kérdésre általában 24-48 órán belül válaszol, az Ön által preferált kapcsolatfelvételi módon.

Preferált kapcsolatfelvételi mód:
Kérjük válassza ki, milyen témakörben szeretne bővebb információt kérni:

Vénusz Irodabútor Bemutatóterem 

Szeretné személyesen is megtekinteni a Vénusz vagy Extend irodabútor kínálatunkat? Vagy kipróbálná az irodabútorokhoz illő irodaszék forgószék, vezetői fotel kollekciónkat? Vagy egyszerűen csak telefonon vagy emailben szeretne segítséget, árajánlatot kérni? Akkor szeretettel várjuk kollégáimmal együtt, hogy "élőben" is be tudjuk mutatni Önnek a Vénusz irodabútor kínálatunkat, valamint a rendkívül bőséges irodaszék, forgószék választékunkat is. Miért javasoljuk, hogy személyesen ismerkedjen meg velünk, és tapasztalja meg irodabútoraink minőségét? Mert biztosan meg fog győződni szakértelmünkről, illetve a vénusz irodabútor és az extend irodabútor családok igazi minőségéről, nívósságáról.

 

A weboldalunkat olyan vízióval hoztuk létre, hogy minden fontos információt át tudjuk adni az érdeklődőinknek az általunk forgalmazott irodabútorainkról, viszont ettől függetlenül  sokan vannak (nálunk is) abból a személyiségtípusból, akik szeretnek vásárlás előtt meggyőződni a termék minőségéről afféle módon, hogy személyesen tekintik azt meg. Bár az irodabútor nem egy cipő vagy póló, amit fel kell próbálni, mégis ha valaki a legjobb ár/érték arányt keresi, illetve olyan minőségre vágyik íróasztal, irodabútor tekintetében, ami évekig/évtizedekig ellátja a munkáját, akkor nálunk megtekinthető, hogy valóban az elvárásainak megfelelnek e a termékeink.

 

Szeretné berendezni irodáját modern, és magas minőségű irodabútorral? Kontakt és további információt az alábbi elérhetőségeken kaphat:


Telefon: +36 30 836 8795 Email: webshop@szeknet.hu