irodabútorok szállítási idejével kapcsolatos kérdések

Vénusz irodabútorok szállítási ideje

 

Amikor valaki irodabútor vásárláson gondolkodik, a megfelelő irodabútor kiválasztásán túl fontos kérdés, hogy a szükséges irodabútorhoz mennyi idő alatt lehet hozzájutni. Mert általában senkis sem szeret hetekig, hónapokig várakozni a rendelésre, ha már döntött a vásárlás mellett.

Épp ezért, mi a rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy a Vénusz és Extend irodabútorokat kb. 2 hetes átfutási idővel tudjuk szállítani. A beérkező megrendeléseket rövid idő alatt visszaigazoljuk, így már könnyebben tudja tervezni a szállítás idejét. Ahogy látjuk hogy az irodabútorok elkészülnek, minden esetben egyeztetünk Önnel a kiszállítás várható időpontjáról. Hiszen előfordulhat, hogy amikor szertenénk kiszállítani a kész irodabútorokat, az az időpot Önnek nem alkalmas. Ezért igazodunk idejéhez, és módosítjuk a kiszállítás időpontját, amikor Önnek megfelelő.

Így szállításásal, szereléssel együtt általában célszerű 2-3 hét átfutási idővel számolni. Vagy Önnek még ennél is gyorsabban lenne szüksége Vénusz irodabútorra? Akkor kérjü keressen Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy emailben, mert a pillanatnyi kapacitás függvényében akár ennél gyorsabb szállítást is tudunk vállalni.

 

Irodabútorok beszerelése

A kiválasztott, megrendelt irodabútorokat természetesen le is szállítjuk Önnek, illetve asztalos kollégáink segítségével a helyszínen összeszereljük, beállítjuk. Így Önnek szinte semmivel sem lesz gondja megrendelés után. A leszállított Vénusz vagy Extend irodabútorokat beállítva, használatra kész állapotban adjuk át Önnek. De hogy semmivel se legyen gondja, ezért az irodabútorok sérülésmentes szállítását biztosító csomagolóanyagokat kollégáink összegyűjtik és elhozzák, hogy Önnek ne kelljen azzal a kukát teleraknia.

 

Egyedi kiegészítő elemek az irodabútorokhoz

Ha az irodabútorok beszerelése, beépítése során kiderül, hogy valamilyen egyedi, kiegészítő elemre még szüksége lenne, mi abban is segítünk. Az összeszerelést végző kollégáinkkal meg tudja beszélni az elképzelését. Ez alapján még akkor felmérjük a helyszínt. Ezután átbeszéljük a lehetséges megoldásokat, ksizámoljuk mennyi anyag és munka lenne szükséges az egyedi bútor elkészítéséhez. Így 2-3 munkanap múlva küldünk Önnek egy egyedi árajánlatot a bútor gyártására szállítására és beépítésére. Ebben az árajánlatban kitérünk minden lényeges elemre, a szállítási időre, a bekerülési költségre is. Ennek az árajánlatnak a kiszámolása, elkészítése természetesen Önnek semmibe sem kerül, és semmilyen egyéb kötelezettséggel sem jár.  

 

Vénusz Irodabútor Ügyfélszolgálat

Kérdése van a Vénusz irodabútorok kiválasztásával, vagy színválasztékával kapcsolatban? Vagy a szállítással, szereléssel kapcsolatban lenne kérdése? Akkor kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkkal az info@te96bt.hu email címen, vagy hívja munkaidőben a +36 30 399 4282 telefonszámot.

net-plaza.hu